Česa pri zakupu spletnega gostovanja ne smete spregledati?


Notice: Undefined variable: font_awesome_version in /home/kazalo89/vortex.si/httpdocs/wp-content/plugins/accesspress-social-share/accesspress-social-share.php on line 260

Pri spletnem gostovanju ne spreglejteKončno je nastopil ta dan, ki smo ga že dolgo čakali. Odločili smo se, da bomo tudi mi imeli svojo spletno stran, kot jo imajo že skorajda vsi okoli nas. Kaj potrebujemo? Domeno in spletno gostovanje. Ker smo o spletni strani pričeli razmišljati že kar nekaj časa nazaj, smo ime domene že izbrali. In to takšnega, ki je še vedno na voljo za registracijo. Ostane nam torej le še to, da se podamo na stran enega izmed registrarjev ter domeno hitro registriramo. Po možnosti še preden nam domeno izpred nosa spelje nekdo drug. Tako, domeno smo na varno spravili pod streho. Na vrsti je še zakup prostora na strežniku.

Če pri izboru domene nimamo kaj dosti za analizirati, pri katerem registrarju bomo domeno registrirali, saj nam je v prvi vrsti pomembna cena domene, pa je pri izbiri ponudnika spletnega gostovanja situacija povsem drugačna. Poleg cen in samih paketov, ki v kvantitativnem pogledu definirajo gostovanje, nikakor ne smemo prezreti tudi izjemno pomembne lastnosti storitve. Nikakor ne smemo zanemariti kakovosti tehnične podpore naročnikom.

Zakaj je tehnična podpora tako pomembna?

Zato, ker marsikateremu naročniku spletna stran predstavlja primarni vir dohodka. Ne le lastnikom spletnih trgovin, ki služijo neposredno prek svojega spletnega mesta, temveč tudi drugim, npr. podjetje, ki na spletu predstavljajo svojo ponudbo, ter številnim posameznikom, ki na tak ali drugačen način služijo preko spleta. Zdaj pa si predstavljate, da ste življenjsko odvisni od vaše spletne trgovine, ki lepega jutra iz neznanega razloga ne deluje. Kaj boste naredili? Verjetno boste še isto sekundo, ko boste to ugotovili, poprijeli za telefon in zavrteli telefonsko številko tehnične podpore. In seveda upali, da se vam ta oglasi ter reši težavo.

Tehnična podpora

Mislite, da se vam ne more zgoditi, da stran ne bi delovala tako kot mora? Če ste rojeni pod zelo srečno zvezdo, imate prav. Sicer pa obstaja zelo velika verjetnost, da boste v več letih poslovanja sem ter tja naleteli na težavo, ki jo bo potrebno kar se da hitro odpraviti. Morda celo v nedeljo ali med prazniki. Saj veste, kaj pravijo: »Nesreča nikoli ne počiva.«

OK, dobra podpora je pomembna, kaj pa sedaj?

In kaj zdaj, ko vemo, kako zelo pomembna je dobra in odzivna tehnična podpora pri spletnem gostovanju? Kako lahko vemo, če je podpora določenega ponudnika zares tako super, kot je predstavljeno na njegovi spletni strani? Na voljo nam je kar nekaj načinov, da se prepričamo o kakovosti podpore.

Najprej v roke vzemimo telefon in zavrtimo telefonsko številko ponudnika. Ko se oglasi, prekinimo povezavo. Šala, to je seveda nevljudno. Ponudnika gostovanja povprašajmo, s katerimi razlogi bi podkrepil odločitev, da se odločimo prav zanj. Tako bomo poleg informacije o dostopnosti podpore dobili še nekaj drugih podatkov, ki nam pri odločitvi znajo koristiti.

Preverimo spletno gostovanje

Druga možnost je, da si pripravimo seznam elektronskih naslovov več ponudnikov in vsakemu izmed njih pošljemo nekaj vprašanj. Npr. kje so locirani njihovi strežniki, katero nadzorno ploščo uporabljajo in ali imajo v strežnikih že vgrajene SSD diskovna polja. Ko bomo e-sporočila poslali, bodimo pozorni na odzivnost ter prijaznost in natančnost odgovorov. Tako bomo dobili dober občutek, kateremu ponudniku je za nas res mar in komu le ‘krademo čas’.

Naredimo še hitro analizo na spletu. Poiščimo mnenja obstoječih in bivših naročnikov, ki so s posameznimi ponudniki spletnega gostovanja zadovoljni ali pa tudi ne. Na list papirja si za posamezne ponudnike zapišimo razloge za in proti. Če je le možno, naj cena pri tem ne igra velike vloge, saj za malo denarja lahko pričakujemo tudi malo ‘muzike’. Obiščimo še bloge na tematiko spletnega gostovanja, kjer bomo prav tako našli koristne informacije.

Preverimo, kako dolgo ponudnik že nudi spletno gostovanje. Odločimo se za podjetje s tradicijo, saj lahko pričakujemo, da je njegova tehnična služba bolj usposobljena in bolj organizirana, poleg tega pa ponudnik po vsej verjetnosti skrbi tudi za redno nadgradnjo strežnikov. V nasprotnem primeru bi namreč veliko naročnikov raje odšlo drugam, ponudnik pa bi prenehal obstajati. Ponudniki spletnega gostovanja se namreč še kako dobro zavedajo, da je kakovost storitve primarnega pomena, brez kakovosti pa ni posla. Vsaj ne na dolgi rok.