Možnost dodatnega zaslužka za izdelovalce spletnih strani

Možnost dodatnega zaslužkaV letu 2016 je izdelava spletnih mest ena izmed storitev, s katero se ukvarja cela vrsta agencij in še več posameznikov.

Prisotnost na svetovnem medmrežju je dandanes izjemnega pomena, zato ni presenečenje, da je ponudnikov zares veliko. Večina tistih, ki se ukvarja z izdelovanjem spletnih strani, se pritožuje, da so prihodki nizki, saj je precej težko najti naročnike, obenem pa slednji niso pripravljeni seči globoko v denarnico. Zato mnogi izdelovalci spletišč začnejo iskati alternative za možnost prejemanja dodatnih prihodkov.

Naj vam predstavimo eno izmed alternativnih možnosti. Do dodatnega zaslužka je moč priti z nakupom reseller gostovanja. Lepši slovenski izraz za omenjeno storitev je gostovanje za nadaljnjo prodajo, vseeno pa je dobro, da poznate angleški izraz, saj se ta uporablja pogosteje.

Kaj točno je reseller gostovanje?

Reseller gostovanje deluje na naslednji način: stranka (agencija ali posameznik) pri ponudniku gostovanja zakupi prostor na strežniku, zatem pa oblikuje manjše pakete in jih dalje prodaja svojim naročnikom. Povprečen naročnik tako pravzaprav ne vidi, da storitev v resnici pripada nekemu drugemu podjetju.

Reseller gostovanje (za nadaljnjo prodajo)

Reseller gostovanje je odličen način za dodatni zaslužek za izdelovalce spletnih mest, saj le-ti lahko svojim strankam ponudijo celotno storitev za spletni nastop. Stranka torej prejme spletno stran ter strežniški prostor, ostane ji le registracija domene, na kateri bo spletno mesto postavljeno. Pogosto tudi za to poskrbi agencija, ki se ukvarja z izdelavanjem spletnih strani, seveda pa lahko stranki pri registraciji vsaj nekoliko pomaga.

Se z reseller gostovanjem zares da zaslužiti? Koliko pa?

Višina dodatnega prihodka, do katerega lahko agencija pride s prodajo reseller gostovanja, je odvisna od sledečih dejavnikov:

  • cena reseller paketa pri ponudniku gostovanja
  • število končnih strank
  • cene paketov za nadaljnjo prodajo
  • sposobnost učinkovitega upravljanja z zakupljenim strežniškim prostorom

Zagotovo je daleč najbolj pomemben dejavnik, koliko je končnih naročnikov. Več kot ima agencija, ki se je odločila za nadaljnjo prodajo paketov gostovanja, naročnikov, višji dodatni zaslužek lahko pričakuje. V samem pričetku, ko je število končnih strank še relativno nizko, agencija dosega izgubo, kasneje, ko je naročnikov več, pa prične ustvarjati vse več in več dobička.

Oglejmo si poenostavljen izračun, kolikšen dodatni zaslužek lahko prinese reseller gostovanje:

  • Cena reseller gostovanja (20 GB prostora): 50 € / mesec
  • Število paketov za nadaljnjo prodajo: 20 x 1 GB
  • Cena reseller paketov: 7 € / mesec
  • Dobiček: (20 x 7 €) – 50 € = 90 € / mesec

Kot lahko vidite, lahko reseller gostovanje prinese kar lep dodatni zaslužek. V zgornjem primeru ta sicer niti ni tako visok, saj smo za izračun uporabili podatek, da ima agencija le 20 strank. Če bi jih imela več, bi bil dobiček vsekakor višji. Ste vedeli, da številna podjetja v tujini z nadaljno prodajo gostovanja dosegajo tudi tisoče dolarjev dobička na mesec? To pa ni več kar tako, se vam ne zdi?