7 razlogov za registracijo domene

Razlogi za registracijo domeneVas mika, da bi registrirali svojo domeno, vendar niste povsem prepričani, čemu bi služila? Se morda že kar nekaj časa nagibate k registraciji domene, a za to nikoli ni pravi čas?

V nadaljevanju si oglejte kar 7 razlogov za registracijo domene. Prepričani smo, da boste po prebranem lažje naredili korak, na katerega se že dlje časa pripravljate.

1) Predstavite se.

Na domeno lahko postavite spletno stran, na kateri boste predstavili sebe. Takšna spletna stran služi kot osebna izkaznica, ki pride še kako prav pri iskanju dela. Na strani objavite svoj življenjepis in nanizajte vse pridobljene certifikate. Izstopajte iz povprečja in se predstavite na inovativen način.

2) Blogajte.

Eno izmed odličnih možnosti za razvijanje kreativnosti in pisane besede predstavlja pisanje bloga. Lahko se odločite za splošen blog, na katerem pišete o sebi in svojih doživljajih, lahko pa se odločite za nišni blog – bolj strokovne narave, na katerem objavljate prispevke, povezane z določeno dejavnostjo. Tudi pisanje bloga vam lahko pomaga pri iskanju zaposlitve!

3) Predstavite svoje podjetje.

Večina domen je registriranih v poslovne namene. Če dobro pomislite – ali sploh še poznate podjetnika, ki nima svoje spletne strani? Da ne boste vi eden izmed redkih posameznikov, hitro registrirajte svojo domeno in za začetek na kratko predstavite svoje podjetje (podatki podjetja, kontaktni podatki, kontaktni obrazec, zemljevid, predstavitev dejavnosti in ponudbe). Dodajte tudi slike ali predstavitveni video posnetek.

4) Postavite spletno trgovino.

Ste se že kdaj preizkusili v prodaji? Imate lastno trgovino? Potem se čim prej odločite še za spletno trgovino, saj internet predstavlja odličen vir novih strank. Če niste vešči postavljanja spletnih strani, naj vam jo izdela podjetje ali agencija, ki se lahko pohvali z dobrimi referencami. Na srednji ali dolgi rok boste ob pravilnem pristopu s spletno trgovino zagotovo pričeli ustvarjati dobiček.

5) Postavite spletni portal.

Se vam zdi, da je spletnih portalov že zelo veliko? Res je, toda dejstvo je, da jih večina ne bi več obratovala, če ne bi ustvarjali prihodkov. Zato lahko tudi sami poskusite ustvariti spletni portal. Ko bo vaše spletno mesto postalo obiskano, boste lahko prodajali oglasni prostor, objavljali plačljive objave, prodajali povratne povezave, … Računate lahko tudi na različne poslovne priložnosti. Ne veste, kakšen portal postaviti? Najbolje o tematiki, ki vas zanima, saj boste na začetku večino prispevkov najverjetneje morali napisati sami.

6) Preizkusite se v partnerskem programu.

Želite prodajati, vendar nočete imeti opravka z dogovarjanjem, pakiranjem, pošiljanjem ipd.? Ste fizična oseba, ki išče priložnost za zaslužek na spletu? Potem lahko registrirate domeno in na spleti strani predstavljate izdelke partnerskih podjetij. Prijavite se v različne partnerske programe, analizirajte ponudbe posameznih podjetij in se odločite, katere izdelke želite predstaviti na svoji spletni strani. Ko bo nekdo prek vaše povezave obiskal spletno trgovino partnerskega podjetja in izvršil nakup, boste na račun prejeli provizijo.

7) Bolje danes kot jutri!

Vsaka spletna stran ima določeno avtoriteto, na katero vpliva tudi starost domene. Bolj kot je domena avtoritativna, višje se uvršča med rezultati iskanja v spletnih iskalnikih. Zato vam toplo priporočamo, da si čimprej vzamete čas in razmislite o imenu domene. Ko se boste odločili, pa domeno registrirajte in na njej postavite spletno stran. V začetku je to lahko tudi manjše spletišče – važno je le, da se domena prične starati in pridobivati avtoriteto.